mandag den 5. november 2012

Retro-hækling

Her hækles.... 
i bedste retrostil. 


Det skal blive til et tæppe. 
Måske et sengetæppe. 
Jeg hækler til der ikke er mere garn. 

Jeg tvivler på at det kommer til at bo her. 
Farverne passer slet ikke hertil. 
Men det er fantastisk at sidde med. 

Det er 10 forskellige farver Kauni. 

Gul
Orange
Rød
Lyserød
Pink
Æblegrøn
Lys turkis
Mørk turkis
Lilla 
med Sort kant. 


Så.... 

Er du og din sofa ( eller seng ) ved at tisse i buskerne over at komme til at eje det færdige tæppe, så send mig en mail med dit bud. 
Jeg lover at det er færdigt til at kunne ligge under juletræet i år. 

Prisen skal dække garnets pris, mine mange efteråsaften-timer får du gratis med i købet. 

KH: Maria
:) 

5 kommentarer:

  1. Hvor bliver det godt:-)Jeg er selv igang med sådan et:-)

    SvarSlet
  2. Sikke en fin blog du har her glæder jeg mig til at følge med

    SvarSlet
  3. Her har du din køber af tæppet :-) Det passer hos os! Min mail: Info@tinedalgaard.dk
    Kh Tine

    SvarSlet