mandag den 2. januar 2012

År 2012´s Must-do liste :)

Jeg har for vane at sætte alle de fantastiske ting og idéer jeg ser/får ind på en Must-do-liste og jeg kan da godt at se at er nødt til at blive omkring 148 år, hvis jeg skal nå dem alle sammen.... ;)
Men indtil videre ser min 2012-liste sådan her ud....

1. Hæklet blomsterpude set hos Lucy


2. Hæklet tæppe set her


3. Mit eget Projekt Pink-tæppe


Det var top 3, men mon ikke jeg kommer til at hive flere frem i lyset hen af vejen, så I kan måske også kan blive inspirerede af de mange fantastiske ting der er billeder af rundt omkring.

Derudover har jeg besluttet mig for at jeg skal lære/prøve mindst 5 nye kreative ting i år. 

Hvordan ser jeres Must-do liste for 2012 ud ??
Hvilke ting KAN I bare ikke leve uden ;)

Smil fra Maria
:)




5 kommentarer:

  1. Jeg har mange ting, jeg gerne vil. Lige for tiden er Melissa La Barres "Montague Bulky Lace vest" et must, men det kræver vist jeg bliver lidt bedre med pindene

    SvarSlet
  2. Fine projekter - er selv i gang med en liste:-)

    SvarSlet
  3. Arj, det er da også bare 3 superflotte projekter - og krævende ;-) men det skal du nok komme igennen inden det fyldte 148. år. God fornøjelse med det, glæder mig til at se resultaterne på bloggen!
    Kh. Liv

    SvarSlet
  4. Skønne projekter . Tæppet nr. 2 ser lækkert ud, men der skal meget garn til.
    Min must to do liste kommer "pludselig" Og jeg kan ikke leve uden min hæklenål .-D

    SvarSlet
  5. uhhhh min liste er lang meget lang og kan slet ikke beslutte, hvad jeg dog skal vælge at gå igang med for vil helst have lave det hele inden jeg går igang...

    SvarSlet