mandag den 23. januar 2012

Mandag morgen og weekend-syslerier....

Så blev en ny uge sat igang ... og min er så startet med en længere ophedet diskussion med Uno-X, der pure nægter at tilbagebetale de 633 kr de har trukket på min konto uden grund :( 
Det kan man vist roligt kalde mandag morgen... 
*SUK*


Nå, men herhjemme er weekenden gået med krea-hygge med ungerne og faktisk har det for dem begge to handlet primært om : 





Og den færdige smølf.... taadaaa...

Jeg selv er igang med et pude-projekt, der indtil videre giver mig store problemer... 
Jeg HÅBER at jeg snart bryder koden til det, for så er jeg sikker på at det blir superfint. 

Smil fra Maria
:)

5 kommentarer:

  1. lyder som en dejlig weekend og skide flot smølf din datter har lavet :-)

    Er spændt på at høre mere om dit pudeprojekt...

    SvarSlet
  2. Marion - Det kommer... når jeg engang finder fidusen ;)

    Charlotte - Ja, det var det bestemt også :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det en fin smølf (:
    Glæder mig til at se hvilket pude projekt du sysler med (:

    SvarSlet
  4. Hold fast sikke et arbejde med den smølf, den er bare super flot. Spændende med den pude.

    SvarSlet