søndag den 15. januar 2012

Er der nogen der har en robåd tilovers...

For sådan en kommer jeg da vist til at overveje at købe, hvis ikke snart vi får en tørkeperiode i Danmark...

Her er lidt billeder fra Præstø igår, hvor åen i den grad er gået over sine normale kanter....
Åen som vel og mærke kun ligger 50 m fra mit hus :/


Gangstien over andebroen ned til byen



Græsplænen på Engen


Engen


Engen helt op til baghaverne på de ulige nr. på Lindevej
( se stakittet helt ude til venstre - det er bare tæt på )





Helt op til haverne :(





En time tidligere var der vand henover hele vejen :(

Hurra for gummistøvler....

Smil fra Maria
:)

5 kommentarer:

  1. Ja.. Det er vildt som vi har det vådt.... ! I sommers var Fruen og jeg ved at nå der til, hvor vi bare havde lyst til at ringe efter en beton bil, så kælderen kunne blive fyldt op med cement..

    For hold op hvor var vi trætte af at skovle vand op af kælderen...

    Selvom, det er skidt.. Så er det nu flotte billeder du har delt.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Det er godt nok vældig vådt og temmelig tæt på!

    SvarSlet
  3. Jeg har ingen robåd, men du må gerne lane mine gummistøvler :)
    Håber da at alt det vand vil synke.
    knus Gitte

    SvarSlet
  4. ja jeg ér da glad for at det var faldet idag for drengene jeg har været på cykeltur idag :-)

    SvarSlet
  5. ja hold da op ..det er jo nærmest et sumpområde..der er rigtig brug for gummerøjserne ;)

    SvarSlet