onsdag den 4. januar 2012

Tante Søs...

Ja, det er så også mig...
Jeg er nemlig tante til en skøn lille prinsesse på snart 3 år, og til jul har jeg foræret hende en af de famøse babyborn dukker...  desværre nåede jeg ikke at få lavet tøj til den inden aflevering, men nu skal vi passe hende i weekenden og så skal dukke-barnet selvfølgelig have tøj på !!


Nu på jeg på biblioteket og finde nogle flere opskrifter på syet, strikket og hæklet tøj og tilbehør til dukken. Desværre har jeg smidt det meste af samlingen fra min egen datter var lille ud.... Meget dumt. Men sådan er det - og man kan jo ikke gemme alting vel....

Tante-prinsessen skal også have en lille ting, så jeg skal bare lige nå at finde en tryklås/knap-fidus inden den er klar til aflevering :)


 

Mønster og retroprint fra Stof og Stil

Smil fra Maria
:)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar