tirsdag den 13. september 2011

Firkantede øjne....

Jeg har kastet mig ud i noget der nemt kunne blive et evighedsprojekt.... og nej, det er ikke en eller anden laaaang tv-serie, men et "sofa-tæppe" jeg vil overraske min Mor med til jul :)

Jeg ææææslker farver, så det her meget klassiske tæppe blir hurtigt lidt kedeligt at sidde med, men det SKAL bare være færdigt til jul - og hurtig hovedregning siger at jeg "bare" skal lave 7 firkanter hver dag, for at nå til vejs ende inden d. 24. december :)
Jeg er heldigvis i skrivende stund et godt stykke forud, men der er godt nok lang vej endnu.

Jeg er færdig med de første 65 og har syet dem sammen.



Og nu er jeg så gået igang med alle de små hvide firkanter i midten i håbet om at  det vil skabe lidt mere overblik, når alle 551 firkanter er påbegyndt. Indtil videre har jeg lavet 200 så jeg er næsten halvvejs... altså.... hmm... njjaa... med de små ihvertfald.



Jeg hækler med pind 2 i Mayflower strømpegarn købt hos Betina som sender portofrit, hvis man køber for mere end 100,- Jeg har boet stort set hele mit liv i nærheden af butikken, så det er bare fantastisk at kunne blive ved at handle der - selvom jeg nu bor 100 km væk. Servicen er upåklagelig, leveringen er fra dag til dag og det er absolut ikke sidste gang jeg har handlet der. :)

Smil fra Maria
:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar