torsdag den 29. september 2011

Gaver og passioner.

Min store pre-teen pige har været en tur i Panduro - og til min fødselsdag forleden blev jeg forkælet med de her fine fine Tilda-stoffer, som jeg vil gå og nyde - indtil jeg finder på det helt rigtige at lave af dem.


Jeg elsker simpelthen den spejling jeg kan se i hende, især lige præcis på det kreative punkt. Hun suger alle mine projekter til sig og kaster sig selv ud i sine egne, og endda virkelig store projekter med et gå-på-mod sjældent set. Det er intet mindre end fantastisk at dele lige netop den passion med hende.
Jeg glæder mig virkelig til at se hvordan hun en dag indretter sit eget hjem. Jeg er sikker på at det blir fyldt med helt unikke og skønne skønne ting :)

Smil fra Maria
:)

1 kommentar:

  1. det er så skønt når man kan dele sine interesser med sine børn.

    SvarSlet