mandag den 26. september 2011

Og mens vi så er igang....

Ja, så søsætter jeg straks min 2. Give Away, som dog er af en lidt anden karakter end den første.

Jeg sætter nemlig en Advents pakkekalender på højkant - så det ikke kun er ungerne der kan glæde sig til at pakke op de sidste fire søndage før jul.



Af gode grunde vil jeg ikke vise jer indholdet, men har i stedet lånt et billede af de skøøøøønne Rudolfer fra Medusa som iøvrigt kan købes her. Rensdyrene blir altså boende hos mig, men jeg sender i stedet 4 fine fine pakker til den heldige vinder :)

Reglerne er som følger :

Fast læser og en kommentar herunder, sikrer dig 1 lod :)

Link til min blog, sikrer dig lod nr. 2 :)

Indlæg om min Give Away på din blog sikrer dig lod nr. 3 :)

Jeg trækker en vinder d. 15. november.

Og ja, så sørger jeg selvfølgelig for at vinderen kan nå at gå og prikke på pakkerne
- inden den første pakke må åbnes 1. søndag i Advent.

God fornøjelse !!!


94 kommentarer:

  1. Hvor fint. Jeg er med på 3 lodder

    SvarSlet
  2. Skøn ide... jeg er straks med på 2 lodder.. og velkommen til blogland... :o)

    SvarSlet
  3. Hej Maria.

    Her må jeg da være med elsker Medusa.
    Jeg snupper 2 lodder.
    Og krydser alle mine fingrer.
    Glæder mig til at følge dig...

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Spennende! :) Jeg tar 3 lodd :)

    SvarSlet
  5. UHHH - pick me, pick me!
    3 lodder! =0)

    SvarSlet
  6. ih det lyder spændende elsker overraskelser :O
    Deltager med et lod.
    Ha' en dejlig dag

    SvarSlet
  7. 3 lodder tak... Så håber jeg på bedre held denne gang ;)

    SvarSlet
  8. sjovt nók havde jeg også tænkt inoget kalenderhalløj til en give away :)

    lad mig komme med på 1 lod denne gang.

    SvarSlet
  9. Super ide :)
    Håber jeg er den som skal glæde mig.
    1 lod i puljen denne gang

    SvarSlet
  10. Spændende!
    Er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  11. 2 lodder til mig, gad vide om jeg kan lade pakken være i fred hvis jeg vinder:)

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne være med med 2 lodder. Dejlig blog du har :)

    SvarSlet
  13. Jeg går all-in og smider 3 lodder i puljen. :)
    Super spændende ide!

    Line
    Indlæg om giveaway; http://linesvroevlerier.blogspot.com/2011/09/advents-gave.html

    SvarSlet
  14. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  15. hejsa - jeg vil gerne deltage med 3 lodder

    SvarSlet
  16. Jeg putter 1 STORT lod i puljen....

    SvarSlet
  17. Heisann! Velkommen til Bloggverden! Mye spennende å følge med på her. Gleder meg.

    Ett lodd til meg! Eller forresten... TO!! Jeg legger deg inn i min bloggroll på høyre side :)))

    Ha en strålende uke!

    SvarSlet
  18. Uuhh hvor spændende - napper 3 lodder:-)

    God aften.

    SvarSlet
  19. Du er kommet på min blogliste på min blogforside, jeg har linket til GiveAway på min GiveAway-side, ved ikke om det er godt nok til de 3 lodder.

    SvarSlet
  20. Uh, en spændende give-away. Jeg er med på 2 lodder. Glæder mig til at følge din blog :o)

    SvarSlet
  21. sikke da en genial ide - eeeeelsker bare at få pakker, så her er jeg nødt til at deltage.
    Håååååber virkelig jeg vinder.
    Deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  22. ...jeg har i øvrigt også en lækker GiveAway kørende på min blog, så kig endelig forbi ;-)

    SvarSlet
  23. Uhh, hvor spændende :) jeg vil gerne deltage med 2 lodder.
    Vh. Line

    SvarSlet
  24. Sikke en super god idé :)
    Jeg vil gerne deltage med 1 lod (fast læser).

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  25. Ej, sikke en skøn give away. Og dejlig blog du har dig her. Glæder mig til at følge med fremover:)

    SvarSlet
  26. 1 lod til mig....mange hilsner fra Joan M.

    SvarSlet
  27. Godmorgen de damer...

    Tak for jeres endnu en gang overvældende interesse... og for de søde tilkendegivelser og mails om min blog :)

    Jeg har nu valgt første søndags gave, og den er god !!! ;)
    Så I kan godt glæde jer...

    KH; Maria :)

    SvarSlet
  28. 2 lodder til mig :) Tak, de er da vildt søde

    SvarSlet
  29. Smider 2 lodder i puljen.
    Fin ide :)

    SvarSlet
  30. Hov! Jeg kan ikke tilmelde mig som fast læser.. Der står kun skriften "faste læsere", men kan ikke tilmelde mig?

    SvarSlet
  31. Hej Tante Ung

    Det lyder underligt - er du allerede tilmeldt mon, eller...
    Jeg prøver at kigge på det, men ved ikke hvor fejlen skulle ligge :)

    God dag til jer derude :)

    SvarSlet
  32. Hej er med på 1 lod. ha en dejlig dag klem..

    SvarSlet
  33. Nøj en god idé. Må man stjæle idéen?

    Jeg er med på 2 lodder.


    Kig gerne forbi min blog, jeg har to give aways kørende, som du måske kan bruge?:)

    SvarSlet
  34. Er med på 3 lodder. En fantastisk god ide med denne give away. Er spændt på hvad du finder på.

    SvarSlet
  35. Inadesign - stjæl løs :) Jeg kigger forbi senere.

    Smil fra Maria :)

    SvarSlet
  36. Надеюсь,что все сделала правильно!У меня-2 билета))Надеюсь на удачу!
    http://katakliptiko.blogspot.com/

    SvarSlet
  37. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  38. Hejsa
    Jeg prøver lige igen:)
    Som ny fast læser glæder jeg mig til at følge din blog.
    Syntes det lyder spændende med overraskelser her op til jul, så jeg vil gerne være med med 1 lod.
    kh/Anne-Birte

    SvarSlet
  39. Ihhh, det ville da være super skønt med en omgang lækre adventsgaver...;=)

    Som blogløs nøjes jeg med et enkelt lod, men til gengæld er det et af de rigtig store..;=)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  40. Ihh, det var da en hyggelig idé. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod. Har meldt mig som fast læser, og glæder mig til at følge med her hos dig. "God jul" og KH. Birgitte

    SvarSlet
  41. Spændende give away. Jeg snupper 2 lodder

    SvarSlet
  42. Så gøy! Jeg tar gjerne ett lodd :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  43. Super ide - jeg er med med 3 lodder. Og lykkedes det alligevel at komme igennem med en kommentar på trods af computer-problemer.

    SvarSlet
  44. Sikke en fantastisk god ide! :D
    Jeg er med på 1 lod.. Det rigtige selvfølgelig ;)

    SvarSlet
  45. Deltager med 2 lodder ;)

    -karenbykaren

    SvarSlet
  46. Vil gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  47. Jeg har da vist slet ikke meldt mig til din spændende give away...jeg vil gerne deltage med 1 lod...er fast læser, og så for denne kommentar.
    Lene

    SvarSlet
  48. 1 lille lod til mig tak - rigtig god ide

    x
    Margit

    SvarSlet
  49. troede jeg havde meldt mig til denne give away, men jeg tog vist fejl. så det skynder jeg mig da lige at gøre. Det må blive 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  50. Jeg er med på 1 lod. Det er altså en super ide! :-)

    SvarSlet
  51. Haps haps haps... 3 lodder til mig, tak ("j)

    Dejligt at finde din blog, her vil jeg komme tit
    Kh
    Loppe

    SvarSlet
  52. 3lodder, tak.

    Mit indlæg kan du se her : http://groentved.blogspot.com/2011/10/adventskalender-give-away-hos-livet-pa.html

    SvarSlet
  53. Hvor spændende, elsker overraskelser. Skal godt nok til Thailand det meste af december, men 1. advent er jo allerede i slutning af november :)

    SvarSlet
  54. Hov for dælen da, glemte at skrive, 2 lodder; har lavet link på min blogroll :)

    SvarSlet
  55. Så spennende! Følger er jeg allerede, så da blir det 1 lodd til meg :) Ønsker deg en fin dag videre :) Klem fra Tonje

    SvarSlet
  56. og jeg vil da også gerne være med med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  57. Så spennede! Jeg er med og tar 3 lodd: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/giveaway-hos-livet-pa-lingevej.html

    God helg!

    Klem

    SvarSlet
  58. Dejligt med julestemning og give away. Det emmer da af alt det julen handler om. Enlig mor til pige på ti kunne da godt trænge til lidt forkælelse. Super sød tanke. Snupper et lod og takker for ideen. Glædelig december til dig og pøj-pøj til din blog. lev@indbakke.dk

    SvarSlet
  59. lyder rigtig spændende! jeg vil gerne deltage med et lod. Håber at jeg er heldig :) *krydser fingre*

    SvarSlet
  60. Wauuu sikke en fin Give away her krydser jeg finger og alt andet :-) Jeg er med på 3 lodder Kram og forsat rigtig dejlig dag

    SvarSlet
  61. Sikken en sjov ide ! Jeg vil gerne deltage med 1 lod.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  62. Spændende!!! :) Jeg deltager med 1 lod! :)

    SvarSlet
  63. Jeg satser på at jeg får vinnerloddet og tar ett lod denne gang :)

    SvarSlet
  64. et lod til mig tak - skøn ide
    x
    m

    SvarSlet
  65. Eeeej det var faktisk en fed ide, jeg deltager meget gerne med 2 lodder, KRYDSER FINGER. :D

    SvarSlet
  66. Jeg snupper bare et enkelt lod :)

    SvarSlet
  67. 2 lodder til mig! :D
    http://proox.blogspot.com/

    SvarSlet
  68. Sikke en hyggelig blog du har og en spændende Give Away. Jeg deltager med 3 lodder og glæder mig til at følge med her hos dig fremover.

    Kh. Irene

    SvarSlet
  69. håber og tror på at jeg er heldig med et enkelt lod :)
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  70. Er simpelthen din faste læser nr. 100
    Og smider 3 lodder i puljen til din spændende advents-Give Away
    /Liv

    SvarSlet
  71. UUhh, jeg hejser da flaget lige med det samme -

    LÆSER NR: 100 !!!

    Jeg har fundet alle 4 gaver nu og glæder mig over at så mange syns at idéen er god :)

    Ha´en skøn lørdag, de damer...

    Smil fra Maria
    :)

    SvarSlet
  72. heihei :)
    Her vil jeg gjerne være med på 1 lodd:)

    Klem fra siv anita
    (siv_anita_pet@yahoo.no)

    SvarSlet
  73. Manner :0P, mig mig mig mig, det er altid mig der laver kalender til andre - tænk sig at have chancen for at være den !!! Jeg har hermed kastet et lod ind ;0P

    SvarSlet
  74. Julen er herlig med sine hemligheder, overraskelser og hygge. Hvem villle ikke elske en lille overraskelse. 2 lodder til mig

    SvarSlet
  75. Jeg vil rigtig gerne være med ! Snupper 3 lodder med ekstra lykke

    SvarSlet
  76. Ej hvor spændende, jeg er med på 1 lod:(

    SvarSlet
  77. Jeg smider et enkelt lod i puljen og krydser fingre! Elsker medusa :-)

    SvarSlet
  78. Ihhh... Jeg elsker overraskelser og er vild med Medusa så her vil jeg gerne være med. Jeg snupper 2 lodder tak.
    Ha' en dejlig dag
    Knus fra Tina

    SvarSlet
  79. Ej en god ide... Jeg er med på et lod :)

    SvarSlet
  80. Heisann :)
    Da er jeg blitt følger og tar gjerne 1 lodd :)


    Hilsen
    trudeanett@hotmail.com

    SvarSlet
  81. 2 lodder til mig (gerne 1 med gevinst!)
    tusneldada@yahoo.dk

    SvarSlet
  82. 2 lodder til mig. Hilsen Mette
    Kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  83. Sikke da en fantastisk give away :)
    Er gerne med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  84. uhh uhh kan da lige nå at være med på 3 lodder!

    :o) Karina

    SvarSlet
  85. Snupper lige et lod og håber det bedste .-)
    Esther
    eklogco@gmail.com

    SvarSlet