torsdag den 29. december 2011

Godt brølt Løve !!

Her på falderebet af 2011 vil jeg gerne vise jer noget....
Nemlig ham her :
Jeg så hans "bror" i Ibens Give Away i starten af oktober og selvom jeg gik rundt med krydsede fingre i døgndrift så vandt jeg ikke.
Med til historien hører at jeg har en lille dreng på snart 4 år, som fra helt lille har ment at han er en løve - og måske ikke dagligt, men så ihvertfald meget ofte tuller rundt i sin løvedragt og jeg kan allerede nu forudse "skandalen" der vil komme når den ikke længere passer :(
Basse og jeg var fra første øjekast forelskede i ham og jeg skrev derfor til Iben og spurgte om hun ikke ville overveje at lave en løve mere - som vi kunne få lov at købe. For ham KAN vi ikke leve uden !!
Heldigvis sagde hun ja og vi har glædet os....
og glædet os, og glædet os...
Vi har hver aften bygget videre på en opdigtet historie om en løve der rejser rundt i Verden og opdager en masse spændende og RET fjollede ting - mens han leder efter et sted at bo.
Nu har han så fundet stedet -
og vi ææææælsker ham !!!
TAK sødeste Iben !!!




MIN Løve !!! ;)

Kærlige smil fra Maria
:)

4 kommentarer:

  1. Nårh hvor sødt... Sidder næsten med tårer i øjnene :-)) DEJLIG HISTORIE!!!!

    SvarSlet
  2. Årh hvor skønt. Sådanne 2 lækre løver!
    /Liv

    SvarSlet
  3. Jamen det var da så lidt :-) Og ja, Canika, jeg har også flere gange næsten fået tårer i øjnene når jeg har fortalt historien til min store pige :-)

    SvarSlet