fredag den 2. december 2011

Med smilende hjerte

Ja, det er nok det der bedst beskriver den tilstand jeg pt. befinder mig i...
Mit "stakkels" postbud kom nemlig slæbende med en hel bunke pakker til mig idag. Nå, ja altså måske ikke ligefrem til MIG, men til kassen som om ikke så længe skal afsted til Børnehospitalet.

Jeg er SÅ taknemmelig for jeres hjælp, søde breve og fine fine ting - der pt. ankommer i en jævn strøm. :)


De fine bolde er fra Johanne :)


3 tæpper og hæklet legetøj fra Elise
som ovenikøbet havde lagt en gave til mig med i pakken !!! :)


Et fint armbånd, som jeg kun lige nåede at prøve inden det "fløj" ned på teenager-værelset ;)


TUSIND TUSIND TAK til jer begge to og til alle jer andre, der hjælper mig med at gøre en forskel :)

De varmeste smil,
Maria
:)




6 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fine ting du modtager... Jeg har jo også lidt liggende.. Er det ok det bliver sendt på Mandag ?? Så du har det Tirsdag ??

    SvarSlet
  2. Ja, det er helt fantastisk :)

    Det er helt fint. Jeg sender først kassen omkring d. 12-13 december :)

    SvarSlet
  3. Det var så lidt - håber at de bliver glade for det:I

    Og godt at høre din(i 2 min) gave kunne bruges:)

    SvarSlet
  4. Det er super, så venter jeg måske et par dage mere, så der kan komme lidt mere med... :-))

    SvarSlet
  5. Sommerfugl - Ja, tusind tak. Fine ting har det med at "forsvinde" ned på teenage-værelset her i huset ;)

    SvarSlet
  6. Håber der er nogle der bliver glade for det. og som jeg skrev til dig, tak fordu du gør arbejdet og vi andre "bare" kan hægte os på. Glædelig Jul alle sammen. Kh Johanne

    SvarSlet