onsdag den 14. december 2011

Krea-tom... eller bare mør.

Ja, jeg er færdig med alle julegaverne - både de købte og de hjemmelavede.
De er allesammen pakket ind, lagt i div. poser klar til levering og udpakning i næste uge.
Pakken til Børnehospitalet er klar til at blive lukket og sendt - jeg venter bare liiiiiiige på at posten dukker op med de allersidste bidrag, forhåbentlig lige om lidt.
Jeg har stadig et styks syg dreng på sofaen, og ved I hvad.... jeg er ærlig talt nok noget af det mindst kreative der findes idag, så jeg har grebet min Iphone og for første gang i lang tid får de vrede fugle lov til at flyve....

Jeg er træt, mør, tom og selvom jeg nok kan finde de første 10 kreative ting, jeg gerne vil lave - så blir det helt sikkert ikke idag. Jeg har nået mere de sidste par måneder på krea-fronten, end man normalt ville på et helt år. Og jeg klager bestemt ikke. Jeg er stolt, glad og jeg har virkelig nydt det.
Men idag.... idag holder jeg fri !!

Smil fra Maria
:)

4 kommentarer:

  1. uhhh jeg mangler stadig det sidste på mine gaver endnu og nogle er jeg slet ikke begyndt på .... SÅ må vist hellere til at komme i sving :-)

    SvarSlet
  2. Hold da op - godt gået! Og god fornøjelse med de modbydeligt vrede fugle - he he. En gang imellem er det bare dét der skal til!
    /Liv

    SvarSlet
  3. Hej Maria.. Jeg har mailet til dig om din adresse , da jeg har en lille pakke klar til hospitalet.. Vil du sende den til rkt@jebijoux.dk , så sender jeg den til dig imorgen.. Og så håber jeg staddig jeg kan nå det :-)) Ellers må du jo ha´det liggende til næsten gang posten skal til Slovenien :-))

    SvarSlet
  4. Canika - Jeg HAR svaret på din mail, og sendt adressen til dig. Kun kort tid efter du sendte den faktisk ??
    Nå, men jeg sender den bare igen og håber at posten kommer i morgen. Det er absolut sidste frist hvis den skal nå frem inden jul :)

    SvarSlet