tirsdag den 27. december 2011

Julefred...

Ja, ja, jeg er her endnu.... jeg havde bare brug for en lille pause :)

Jeg har virkelig nydt freden efter en hård december med sygdom, 2 store juleprojekter, bestillinger der kom ind, og så selvfølgelig gaverne der skulle nå at være færdige. Juleaften var jeg træt - og det er nok ikke engang det rigtige ord til at beskrive det, men kort fortalt var det ikke ligefrem en fredfyldt aften.

Så juledagene er "fejret" helt uden julefrokost-ræset, men i stedet med et par lange gå-ture i den skønne natur jeg bor så tæt på og både 1. og 2. juledag er primært tilbragt i sofaens hyggehjørne. Jeg har haft brug for det....

Jeg har fundet mit Pink Projekt frem igen, og har besluttet mig for at lave det færdigt - selvom jeg ikke er 100% tilfreds med det. Og nej, jeg kan stadig ikke sætte ord på hvorfor...  men blir det ved at være "forkert" sætter jeg det til salg, når det er færdigt, så det kan skabe glæde i et andet hjem :)





Jeg håber at I har haft en fantastisk jul.

Smil fra Maria
:)

7 kommentarer:

  1. Jo tak, jeg har også nydt et par dage uden stress og jag, men med familiehygge og gåture.

    Dit projekt ser da ud til at blive flot. Glæder mig til at se det færdig.
    Og din tegning er også flot. Jeg kan god lide at det er ligesom en tankeboble som ender i et hjerte. Gid jeg gad lave sådanne tegninger !!

    SvarSlet
  2. Hej Henny - det er faktisk enormt fredeligt at sidde med og overhovedet ikke svært. Lige netop denne her tegning har jeg sat i glad og ramme idag. Og er svært tilfreds med resultatet :)

    SvarSlet
  3. Flot tæppe - og ret lækker tegning!
    Lyder som om du har brugt juledagene lige netop som du har haft behov for. Og det er vel dét Julen handler om. At være og nyde og hygge.
    Kh. Liv

    SvarSlet
  4. Lyder da som nogle dejlige juledage, men ja man kan godt blive lidt træt i knoppen af det hele....
    synes altså at dit projekt pink bliver vældig flot.. glæder mig til at se det færdigt

    SvarSlet
  5. Jeg synes dit tæppe er super smukt! Men kender det godt når man bare ikke er rigtig tilfreds. Jeg var heldigvis ikke kommet så langt så nu laver jeg et andet...

    SvarSlet
  6. Dejligt med kreativitet, rigtig glædelig jul :)

    SvarSlet
  7. Tak de damer :)

    Liv - Lige præcis !! Alt for mange ræser rundt til 100 ting i december og ikke mindst i juledagene, og inden de får set sig om er det hele overstået.

    Marion - Jeg har virkelig været træt, sådan laaangt ind i kroppen. Men nu går det den rigtige vej igen. Jeg glæder mig til at se dig, lige om snart :)

    Iben - Det er ikke fordi jeg syns det er grimt, faktisk syns jeg det ER et smukt tæppe, men det ser bare ikke ud som jeg havde forestillet mig. Og det er det der generer mig tror jeg. Og alligevel kan jeg heller ikke sætte ord på hvad der er galt med det :( Så nu blir det færdigt, og så må jeg se hvad der skal ske med det :)
    Ps. Vi ææææææælsker "HAM" <3

    Vinja - Spot on !! Kreativitet er livets guld. Og rigtig glædelig jul til dig også :)

    SvarSlet