torsdag den 8. december 2011

På forkant...

Ja, det er der åbenbart "nogen" i fortiden - i min familie der har været.... eller også er det bare endnu en af de ting, som blir in igen, efter en årrække...

Ihvertfald fandt jeg de her hæklede ting i bunden af min julepyntskasse - stadig fine, hvide og stivede. Det er dog ikke liiiiiiige mig, og guderne skal vide hvordan de er havnet i MIN kasse ?? Men ikke desto mindre, så får de ikke lov at blive boende....




En top-stjerne, en stjerne-ranke og et ophæng.
Alle dele er hæklede og "stivede".

Sig til hvis det må pynte hjemme hos jer til jul, så finder vi ud af noget :)

Smil fra Maria
:)

2 kommentarer:

  1. Hej Maria, de må gerne bo hjemme hos mig. Kh Helle

    SvarSlet
  2. Hej Helle

    Jamen det kan de da sagtens få lov til. :) Sender du mig en mail, så kan vi aftale noget.

    Smil fra Maria :)

    SvarSlet